Saturday, May 01, 2010

那些(令我爆炸的)對話。

D:即係呢,你到家下都係我心目中個種「電視機擲落唻」既人。
我(十萬個不解):吓?
D:即係話你好普通,一D都唔靚唔特別呀!
我(連環爆炸!):!!!多謝晒!!!

(註:初相識D時,有次與他散步,他直接地說,像你這種人,一點也不漂亮,很普通啦就是隨街都可見的女人囉。我當時邊走邊聽,有點不懂反應。我雖然自己知自己事,但還是第一次被人如此直接地當面非議。他好直接呀吓!完全不怕死!!)(事後我才想到,如果當時有架電視機擲下來擊中他就好,我會好心涼的)(咩事先!!!)(好嬲!!!)

好的,到現在我是認命了。雖然在(沒口德的)D嘴裡,我是那樣一個不漂亮又不特別的人,但我,會自強不息的!

提到相處。
我(語帶挑釁):你其實唔係一個容易與人相處既人囉。
D(老實不客氣):咁你又係咩?!
我:.........頂你!你岩。

故此,我特別珍惜與他對話的光景。他好有自己的一套。