Friday, May 21, 2010

喪朋友。不可不信邪。安東尼。38.2。

與友儕們飯聚,是真正的快樂時光。即興的晚飯原來可以一呼百應,那麼何解之前要經過那些磨人的「唔吃又吃再吃又唔吃之後都係吃再決定唔吃不如去吃都係唔吃」的局面呢?不如以後都即興吧,唔駛煩。

選址漆咸道的某間日式串燒店(名字忘了)(只是幾小時前的事!)。房小姐與店主相熟,故此得到厚待。一頓飯好便宜不特止,還持續地笑了兩個多小時。鑑於賤人賤語特多,只挑三項來寫算了。

(一)

點了燒韮菜。當大家都吃得津津有味的時候,才俊忽然發出怪叫,「哇,我吃唔到呀,咬唔開囉,好韌呀!」大家呆晒!明明好好吃,又易咬,何解才俊會現出那麼痛苦的神情,兼有這樣的控訴呢?莫非他的牙已達退化程度?我問他,你棚假牙唻架?他又不置可否。

(二)
有人新買了這套睡衣。沒有口德的我,第一個反應,是質疑:「咁似老麥套制服既?」我以為自己把口都好賤了,怎料一山還有一山高。

西先生(一見到這套睡衣的照片):哇!簡直人見人打啦係嘛?如果俾我見到有人著件咁既睡衣,係咁打鑊甘佢,之後撕爛晒佢件睡衣,推佢出門口囉!一定要教訓吓哩d人,咁都著出唻丫拿!

我:喂bb你評吓理,係咪真係咁差先?
Bb:(好有口德)嗯,ok啦。(但說時明顯是在掩著良心)
西先生:咪係囉,ok啦,要打丫嘛!肯定一著哩件睡衣,馬上有人衝出唻打佢囉,仲要係咁打佢個嘴喎!(說時開始狂扮被人左一拳右一拳地重擊,而且是重擊個嘴喎!你們想像到嗎?即是西先生不停在扮被人打,又扮左閃右避,而且還翻白眼!又扮聲大叫:「咩事呀?邊個打我?!」一人分飾幾角!!!)

咩事!!!!哇,我們笑到………單是我,已在不停地流眼淚了。

我(不停留眼淚):夠勒,放過我可以嘛?喂,你估其實bb會唔會暗裡鍾意套睡衣呢?
西先生:唔知喎,但如果佢都敢著,都係俾人係咁打囉,第日起身成身都骨痛,仲以為係張床褥有問題囉。哩套咩睡衣唻架,真係夠膽死有人買喎!真係唔打佢都對唔住自己!係咁打係咁打(說時,又開始扮被人狂打個嘴!又唻過!!)嗱,真係「不可不信邪」!總之著左哩套睡衣,除左令人無晒性慾,仲會俾人狂打!

(而席間買了這套新睡衣的女子,最後証實還未穿這睡衣來睡過覺。不知她現在心裡怎想,會不會真的覺得「不可不信邪」………)

(三)
才俊看來相當忙碌,我們吃著飯,他還在查電郵(我都已夠忙啦,但他比我還忙喎!咁,真係好忙囉佢)。查完電郵,就悠閒地坐在那裡,聽我們聊白痴的對話,一副悠然自得的樣子。

賤口的人來了………

我:喂你地睇吓bb,佢就算坐係度,都係翩翩美男子唻架!(因為當時才俊的坐姿,是側身坐著,手臂搭在另一張椅背上,像極男模擺pose般,十分有型)
C小姐(這位小姐恐嚇我不能再出她的名字):係喎!(說時馬上模仿起才俊的姿勢來)
西先生:咪即係再世潘安?!
我:咩呀?係安東尼呀!!(無錯,就是小甜甜裡的那個安東尼!其實我想點?!)

好戲來了!

西先生率先起義,扮起卡通版的安東尼來!怎扮呢?勁咯。先以手勢假裝胸前有大束的花邊與LACE(安東尼經典的恤衫),然後,西先生將一隻手叉在腰間,又扮騎在馬上,奔馳而來!口裡還說,「小甜甜,我是安東尼啊!」



哇頂呀咩事!!我們幾個真的狂笑起來,是不能止住笑聲那種。只見西先生不停地騎著馬,又戚眉戚眼的樣子,另一隻手還在不停加強花邊的效果,大家可以想像到嗎?!我那刻笑到,好想死!

唉。笑到肚痛囉最後。臉上的肌肉也很痛啊!

+++++

小插曲是,明天我這堆朋友會北上按摩。有人提到山茶花包包。
西先生:喂你個26.4點呀?家下歐羅跌喎。
房小姐:係囉,好平喎。不過深圳個D 3A貨其實同真差唔多囉。
C小姐:真係睇唔出架?
房小姐:係呀!好真架!成千銀一個,有埋盒囉。
EVA:咁不如明天幫佢買個啦(說時指指我)。
我:我要38.2喎!
C小姐:喂你地知唔知家下旺角有麵粉做既假IPHONE呀?
大家異口同聲:吓!?咁爆?!
C小姐:係呀,個盒係真既,但裡面部I-Phone係用麵粉整架囉。
(真的嗎?好爆喎!比38.2勁十倍哦!)


是晚的晚飯好開心好開心,因為,大家都是喪的。