Saturday, May 22, 2010

生活。小甜。

與D SAN吃飯,忽然想到上次B小姐留言,跟我說,她覺得其男友的腳趾比D SAN漂亮(?)好多,我當時的第一個反應是:!!!!!!!!!!!!!(心裡馬上想到,哇不得了要第一時間告訴D San囉這件事)(因為呢,以他有仇必報的個性,肯定又有什麼賤言賤語出來的)(但鑑於十年都未能見到他,只好一直記在心裡)

好了,機會來了。等了好久先可與他吃上一頓飯。馬上抓緊機會(挑撥離間):
我:喂喂喂,亞B小姐呢,話你D腳趾無佢男朋友咁整齊咁靚呀!(好想等他馬上反擊,我好想聽呀!)
D San(輕描淡寫):我全個人,最唔靚就係D腳趾。
我:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(還震驚過聽到B小姐先前對他的評語)

+++++

 去演藝看{CHICAGO},竟然撞到我的網友仔唐小姐好巧合呀。唐小姐介紹她的先生我們認識。
唐小姐:哩位我先生呀!
我(當時望望D)(好像不介紹他有點不禮貌):嗯.....哩位係我太太呀!(指著D先生)
D先生:!!!!!!
唐小姐:!!!!!!!!

+++++

由於向來D San對我的語氣非常不客氣的,我忽然在中段休息時跟他說,喂你不可以對我柔情一點客氣一點呢唔該(極之謙卑)?
D先生:唔!可!以!(好絕地,一句頂過來)

OK晒。只好互相對峙下去。