Monday, March 08, 2010

世界很美,因有你們。

時間好像過得特別快,去年與才俊的生日會至今,好像昨天的事一樣。記得去年yoko自製了一個古古力蛋糕送我倆(生日牌上,寫著138歲!無錯,就是我與bb加起來的歲數了………)。當時我寫,好想年年都與bb一起吃生日飯,好開心云云。結果,今年如願以償。

本來呢,是去唱k的。西先生還大叫大嚷地說,一於去唱爆佢!「Lunch-buffet K」的名字,也是由西先生發起的(不過中午邊吃自助餐,一邊唱k,我是真的沒試過)。後來當然是「唔改又改都係改完又改直至唔改再改」,最後決定去銅鑼灣的「Town Gas」。

(我偉大的)食評:Town Gas的食物好流。不過服務不錯,環境也ok。我們好吵好吵,但都沒被趕走,所以呢,以後這個地方還是可以考慮再去的。完。

席間有些感動位。
其一:據聞西先生週六因為敏感症發作,又進了急症室,幸好無大礙。我跟房小姐說,喂,每次他出事,你都在他旁,你這生都走不了啦。房小姐聽後,只是傻笑。

我:喂,如果佢以後塊面都好似敏感咁,一撻撻咁腫晒,成個科學怪人咁,你係咪仲好愛佢呢?
房小姐(思索了半秒):係!

「哇~~~~」,我們即時起哄。「哇亞西你執到啦!」、「咁好拿拿聲去結婚啦!」、「頂你睇佢個様,幾感動!」然後無良的人們,你一言我一語,不停地轟炸著甜蜜蜜的他倆。不過鏡頭一轉,是坐他旁邊的房小姐,這時竟落下兩行眼淚。應該是當時的氣氛,讓她感到更感動吧!(但感動什麼呢?是感動自己可以在西先生變成科學怪人時,還能忠貞地守在他身旁嗎?………有可能喎,科學怪人喎!)

除了西先生這一對外,我們又問才俊何時結婚。這個問題呢,去年同樣時間,已問過他的了。
V小姐:BB你真係開心咗好多呀,梗係啦,有人煮飯俾你吃喎。
西先生:係咩,佢女朋友煮飯佢吃咩?
我:係呀,仲用咗五個鐘去街市買野添呀!
(眾人開始狂笑)
西先生:哇,五個鐘?!買咩呀?成隻牛呀?!
V小姐:咩呀,人地女朋友好認真架,會逐樣問,逐樣學架!
我:所以買完五個鐘既餸後,咪第二日先煮到餐飯囉。
西先生(結案陳詞):………BB真係慘。

我(問BB):喂,如果第時你女朋友嫁左俾你,佢咪要好早起身?
(BB還未來得及回答,西先生又來搶答)西先生:凌晨四點要起身啦。煲粥呀,洗衫呀,幫老爺奶奶抺腳呀,又要打掃,幾忙呀。搞到八點幾,BB起身時,仲要服侍佢,幫佢抺身。之後去街市打個轉,BB都快收工,咁佢咪開始煮飯囉。

(聽來好充實,我們不停在狂笑。BB則沒理我們,一直在吃東西。這位大哥嚴經我們訓練後,現在我們在胡鬧,他都懶理我們了)


哇,看啊!好厲害!!這是YOKO自製的壽桃蛋糕。
如果你身邊有朋友既會焗蛋糕,人又SWEET的話,那真是上天給你的賞賜!

我們在一輪哇哇聲後,第一個疑問是,「塊葉吃唔吃得架?」。YOKO說可以,而且壽桃的外皮(與樹葉),是冰皮來的!哇,真的超勁!!

內裡是芒果蛋糕,好好吃。不過呢,我偷望到大家都只吃了少少那個壽桃皮及少少樹葉,因為,質感好古怪!好粉好黐口,像在吃軟軟的粉筆。但總括而言,是好好吃的。

四月之星是西先生與V小姐,我問YOKO,到時整怪味蛋糕可以嗎?(V小姐聽到後,就狂鬧我,說,死架你,我生日呀,我唔要怪味蛋糕呀!)


這是eva手製的花束。好些東西可以買,不過心意買不到。我好慶幸自己身邊,有這班朋友仔。我愛你們。