Friday, March 05, 2010

公司小事。

公司的茶水間,常有來自世界各地的零食。因各同事去完旅行後,都會自動進貢。今天我在那裡,發現了炭燒魷魚,以及好多包紫菜。也不知道是誰拿來的啦,吃了才算吧。但,那些紫菜呢,原來好辣。

我(衝去Admin.問同事):喂,d紫菜邊個買返唻架?好x辣喎。
某同事:點鬼知呀。
我:哇,真係好辣呀!!
同事:咁好心你咪吃啦。
我:唔得!我要向極限挑戰!………但係邊個買架先?
同事:妖,你連邊個買都唔知,仲係咁吃,你死得啦你。
我:………………

要不是同事們都那麼好,我想自己不會捱到現在。這裡真的沒什麼紛爭與是非(不過有次司機走來跟我說,『唓有事非都唔同你講啦!』,吓真的嗎我問?!為什麼呢?我都鍾意講是非架喎!!司機聽後,反一反白眼………),也許一間公司,如果有一個人民公敵的話,確然有助大眾的凝聚力。