Wednesday, March 31, 2010

Playmobil。


這個吸血彊屍Playmobil是網友仔sherin送我的。她有點大迷信,自從上次她考試,我答應會幫她祈禱,而她又拿到好成績後,她就一直視我如神明。

哇好喜歡這隻Playmobil啊!愛德華啊啊啊啊啊!!

+++++

今年生日,收到巨型無敵盒裝的馬戲團PLAYMOBIL。我跟古先生說,哇,那好貴吧?你會不會整年沒錢吃早餐呀?他答:會呀,只好早上叫我媽煮定白飯給我吃啦!(上班前回媽媽家吃完白飯當早餐才再上班,那麼,要六點起床吧?!)好慘。

另一段關於PLAYMOBIL的對話。
我:喂你知唔知呢,如果在Wise Kids買滿一個額既playmobil,可以做VIP架?
古:我已係VIP啦。
我:唔係呀,要儲好耐分,我指Super VIP呀!
古:即係好似「Up In The Air」咁?儲滿分後,有個人型Playmobil唻同我握手?
我(喪笑起來):係呀!你買梗野途中,有個Playmobil出現,恭喜你成為世界級VIP囉。

重點是:因為同看過一套電影,然後有人將內裡情節反射在現實情況裡,大家會懂得笑會明白那意思。有時候,我覺得這種小眉小眼的瑣碎事,也算是共同成長的一部份。

+++++



這張照片,emily拍給我的。