Friday, March 05, 2010

我是公司裡的小丸子。

星期五的晚上,大家都安排了節目。怎料老闆忽然說想去買電腦,而立令某位負責I.T.的同事伴著他一起去。唉,又豈止一同去買電腦那麼簡單呢?買後,當然還要上老闆的家裡,幫他安裝。這樣算來,黃昏六點出去,起碼九點才能被放走吧。真是聞者心酸。


對於愛苦中作樂的我而言,忽然想到………
我(叫著同事):喂,我有辦法!可以令你唔駛咁灰既!!
男同事:點呀?
我:嗱,陣間你跟老闆車出去吖嘛,你坐後面咪得囉,當佢係司機,咁咩仇都報晒啦!
男同事:……………………………..(明顯想暈)

過了一陣子,老闆按inter-call出唻,說叫亞邊個準備好,隨時可以走了。
我(以興奮的聲音,又大叫同事):喂喂喂,有好消息!!
男同事(馬上跑過來,以為不用去了):點呀?
我:現在可以出發勒!!!
男同事(想爆炸的樣子):!!!我真係想殺左你!!!
我:………(狂笑不停)………

+++++

我真的好喜歡那些同事囉。