Saturday, March 27, 2010

驚喜的禮物?

與鼠小姐飯聚時談到禮物的話題上。

她說,今年法老西生日,她會送一份好爆的禮物給他。我問是什麼呀?她死都不肯告訴我,又說怕我會轉告給法老西知道云云。(我當然明白,如果法老西知道她送什麼後,會將她斬為九碌吧?因為這位小姐,是以作弄人為樂的)

鼠小姐:喂,我今日打過俾亞西呀,我話有個驚喜俾佢囉。
我:咁佢咩反應吖?
鼠小姐:佢問我,係「驚喜」,定「猄喜」先?又話唔想到時鬧爆我囉。
我:咁係咩唻架?!
鼠小姐:我係唔可以講架!
我:唉。不過話時話,對我唻講,最爆既禮物,係砌圖囉。仲要係二千塊,米老鼠個種喎。哇,俾我見到,一定x爆佢!
鼠小姐:咁好彩我無送過俾你………
我:你唔係諗住送砌圖俾法老西呀嘛!?佢殺人放火架!
鼠小姐:唔係唔係………
(她堅持不肯透露是什麼來的)

提到「埃及燒烤之夜」的抽獎儀式。鼠小姐說,她家有好些禮物,可以拿來現場當抽獎。
鼠小姐:哇有份禮物呢,係發左毛既竹籃囉,新架!我拎去俾大家抽,會唔會俾人打呢?
我:應該唔會既。大家只會敢怒而不敢言囉。除非係我或法老西抽到囉,咁我地會吊高你唻鞭。
鼠小姐:咁ok。

煩請大家當天,帶備家中沒用的東西來抽獎吧。我們最環保的了。