Thursday, March 11, 2010

!!!!!

寫這篇blog的同時,我一直狂笑。

事源是這樣的,鑑於禮貌(?),我致電亞楊,跟他道謝。

我:喂,收到你張卡啦,多謝晒呀。我仲等梗個蛋糕囉。
亞楊:吓?!你拆左張卡勒?!我叫你星期五先好拆架嘛!
我(如夢初醒)(要明白我是個沒有記性的人):呀!係喎!………咁即係,個蛋糕明天先送唻?!
亞楊:係呀,明天囉,星期五囉。
我:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(咩事呢,我還叫了V小姐來我家吃蛋糕囉!)(自己開始狂笑起來)(亞楊對於我的白痴行為,則顯得好無奈,一直在電話旁嘆息)

OK,明天我的同事們應該好慘。講完。

+++++

剛收到亞楊的短訊加電郵,他問,不如我今天買多個蛋糕給你啦,在地鐡站交收好不好?我回他,變態架?想我變大肥婆嗎?(人家一片心意,我還狂鬧人喎,咩事呢我?)

謝謝你。由衷的。