Wednesday, March 17, 2010

小事。公司。

午飯時段,被我們稱為「獅子山下」時間。就是大家圍在一起,團結地媽媽叉叉的時間。我覺得這個統稱非常傳神。「獅子山下」喎!可想而知,大家在艱苦的環境中,如何互相幫忙。

大家圍在一起,在公司的茶水間吃午飯,有時人多,有時人少。我是在公司吃飯的中堅份子,不愛外出覓食,總屈在公司速戰速決。今天好些人在茶水間午飯,我遲了進去,沒椅子坐了。男同事從士多房拿來另一椅子給我,極度好禮的我,馬上合十兼鞠躬,「唔該晒唔該晒!」口裡還唸唸有詞。

男同事嫌我玩嘢:快d拎張櫈啦頂!好重呀,仲鞠躬!!
我:………(喪笑)………

與同事間,天天都有好些笑料。偶爾也會爆粗,妖來妖去的。不過大家都好齊心,目標敵人只有一個。

+++++

有天,我(又失驚無神)問司機………
我:如果有日你斷左對腳,你會唔會自殺呀?
司機(似乎已習慣了我的反常,現在我問什麼,他就答什麼,已不再思考我的動機了)(因為,我是沒有動機的!總是想到什麼,就說出來):嗯,咁家下義肢咁盛行,咪裝義肢囉。
我:咁嘛………咁如果你盲左對眼,又會唔會自殺呢?(我好想他自殺嗎?為何一直逼他答這種問題呢?我也不知道。)
司機:咁咪留喺屋企唔出街囉。
我:個問題係,你會唔會自殺先?!
司機(看來真的在思考):………嗯,都唔會既,慢慢適應囉。
我:咁你又幾堅喎。你咩情況下,會自殺先?!(還咬著他不放……)
司機:…………………………(我猜,他想殺死我先,才自殺吧………)