Monday, March 05, 2007

激安小見聞。

朋友的朋友S小姐,在I.T內部任職。據聞激安日,I.T各部門員工都要抽「生死籤」,抽中了的,當天要去店裡幫忙及打點。今年流年不利,S小姐抽中了這支籤。

她當天在「美麗華」遇到的一則趣事,是這樣的。我們都知道,激安日,全場都成了廢墟,員工戒備,顧客瘋狂,場內除了衣架和衣,一處可以反光的地方也沒有,何來鏡子?這樣做,無非是不想顧客浪費了時間在思索上,一照,就會左想右想的,你知女人都如此。

但S小姐當天所見,是有兩位女顧客,自攜了鏡子去(!)。好爆!

+++++

這邊廂,在百德新街的I.T,也有件V小姐目睹的事情發生。
女顧客(問店員):小姐,請問哩件衫有無得試呢?
店員:無呀,唔好意思。
女顧客:咁有咩Size架?
店員:唔好意思呀,今日激安,全部show晒出唻啦。
女顧客:麻煩你可唔可以call mic,幫我拎件中碼呀?(call mic,意思是叫店員用對講機幫她找找)
店員(無奈又想死):唔好意思呀,size全部放晒出唻,要自己搵。
女顧客(死心不息):唔該你幫我call call mic呀。
店員:……

V小姐那時已聽到火滾。雖然與她無關。