Thursday, August 05, 2010

與友相聚,樂趣無窮。

八月好多人生日啊!明天的聚餐,將會美而其名為各位壽星祝壽,但實質是………

今天與Yoko閒聊了一會,不外乎為了明天的蛋糕而討論討論。這位小姐好慘,明明是主人家,卻還要在生日之時,落手落腳焗製蛋糕給大家享用。這都算了,最慘絕人寰的是,又遇到意見多多的人喎(即我!)。

我說,喂有人提議你,不如弄個腳型的蛋糕出來呀。
Yoko:頂你呀!我生日呀,唔可以咁囉。邊個提議我打邊個!(說時咬牙切齒)
我:okok。咁明天你諗住整咩蛋糕先?爆d好唔好?最好呢,係個色好怪,例如寶藍色,或深紫色,但吃落去呢,又完全唔係個種顏色反映出唻既怪囉。例如豆腐味呀,牙膏味呀咁!
Yoko:頂你呀!家吓邊個生日呀?!..........你有咩味係唔吃架?
我:唓,我提議吓唧。我唔想吃芝士味囉。不如整青檸乳酪味蛋糕吖(!)(找死嗎?)。
Yoko(馬上上網找食譜):我要check check先喎,酸既嘢,我怕會變味喎。
我:哇,咁唔好咯,我唔想大家食物中毒入瑪麗囉!
Yoko:喂,唔係喎,都應該得喎,咁明天一於吃豆腐青檸蛋糕啦!
我:…………………(暗暗祈禱)……………………

+++++

黃昏時份與西先生通電話,提到yoko的蛋糕。

我:唉,我話有人提議佢,要佢整腳型蛋糕,佢小到我爆呀!
西先生:可能佢家吓已將隻腳倒模梗,整個蛋糕啦,佢唔會令我地失望既。
我(狂笑):咁又係。定係佢諗住拎隻真腳俾我地吃呢?!
西先生:咁仆街?!如果佢肯拎隻腳出唻,咁非洲應該有幾條村落都唔駛鬧飢荒。
我(狂笑):你咪咁賤啦,反而我覺得佢拎隻腳出唻,可以抵消民族仇殺喎。
西先生:係架,人人都唔駛再為咗食物而爭奪,咩仇口都無晒啦。你唔係唔知佢隻腳,夠我地吃兩年零八個月架!
我:………………(笑到斷氣)………………………

+++++

大家都為了明天的抽獎環節而傷透腦筋。或者該說,大家都在備戰中吧?!我以為自己那幾份禮物,已很仆街了,一直擔心著會被人打。但當知道有人的禮物,比我更不堪時,我就變得非常憤怒,想打人!是用摺櫈,車向人的頭那種。

千萬千萬,不要給我抽中鼠小姐那份啊唔該!亞賤butt那份,我也不想抽中!唉,好擔心。