Tuesday, August 03, 2010

無聊對話。果仔。

今早果仔致電我,聊了一陣子。我又再次明白,口賤的人,他/她所擁有的朋友,又怎會不是口賤的人呢?!

果仔說近來很忙,不停在電話中埋怨。
我:哇,咁你咪瘦成個碼?
果仔:係呀,家下著42碼咋我!
我:!!!(狂笑中)(男裝42碼喎,玩嘢嗎?)

+++++

談到小丁。

我:喂,你有無睇過露體狂小丁個blog呀?
果仔:妖,你咁out架!一早有啦。佢係我朋友唻架。
我:哇)))))))))))))))佢真人點架?好熟架你地?(後來知道,小丁與果仔都有一堆共同朋友的,故此常在某些場合可以碰頭)
果仔:又唔係好熟。
我:佢個胸好豐滿呀,我都想咁。
果仔:我地成班男人研究過,覺得d相最大問題,係你睇完後,等於無睇過咁。
我(明他在說什麼):我知,因為佢成個鄰家女孩咁,我作為一個色情狂既女人,睇完後,我都無咩反應同遐想。

(這是真心話,我一點不覺得那些照片色情,只覺是生活的一部份,所以一點邪念都沒有。要是我,哼!一定拍些讓人血脈沸騰的!例如真空穿圍裙呀/穿那個叉開到上腰際的旗袍呀/穿學生妹裝束但手執膠棒一大條呀之類……。)(我知道此時此際,有人會在電腦前妖妖聲,然後會馬上致電我,說:Auntie,你今年多大呀?……多謝你的提醒呀吓D San)

果仔:係囉,就係咁。
我:咁你識佢,佢好唔好人架?
果仔:ok啦,真人無乜點。
我:咁我好人d,定佢好人d呀?
果仔(反應很大):梗係佢啦!佢會除衫俾人睇,你唔會喎。
我:#$%^&()_%^&()_%^&()_#$%^&()_+%$^&()

+++++

提到一個共同朋友亞P。

果仔:我上次同亞P傾計,佢話近來學梗打坐,可以調整自己既呼吸,繼而令嗅覺更加敏銳架!
我:堅唔堅呀?
果仔:係呀,佢話如果專注打坐,可以令嗅覺聞到平時聞唔到既氣味架(繼而提出多個例子)。
我:唓,咁又點唧?!
果仔:無呀,我咪問佢,咁如果專心打坐,可唔可以令條J既感官都大一百倍囉!(果然是個淫賤的仆街!)
我:你無嘢呀嘛?!咁得唔得先??(自己也想試試………)
果仔:妖,佢話唔得呀,因為如果成日用既感官,靈敏度無咁高架喎。
我:………(默言,灰晒)………

++++++

我:喂,出唻食飯再傾啦,要將哩D咁賤既話題,延續落去嘛。
果仔:但出唻我唔講嘢架喎!
我:頂你!