Monday, August 02, 2010

國際咖哩週。仲未完!

「今午和很久沒見的舊同事在海景萬麗食brunch聚舊. 我一把年紀, 垂垂老矣, 白髮蒼蒼, 手抖腳震, (我認老喇, 得未?! OK 曬? ) , 吃不了多少, 加上自助餐枱上的選擇實不見出色特別, 覺得今頓蝕底了. 這是一碟三款的咖喱 : 左上角是馬來西亞羊肉咖喱, 右上角是印度咖喱雞, 下中的是印度雜菜咖喱.」


** from Dou Yeung – 海景萬麗

+++++

「叫得做"國際咖哩週", 梗係要整o的國際架啦。響韓國食日式咖哩夠國際喇掛,不過, 一o的都唔好食。」


** from Kani – 在韓國吃的日式咖哩

 
+++++


「而家公司canteen只要自備飯盒,就送飲品,所以我今日留係公司食咖哩薯仔雞飯。」


** from Psyche Wong – 環保咖哩飯(?)

 
+++++


「Tamori curry: This is a curry invented by Japanese comedian & TV host called Tamori. Cooked this a while ago, it's pretty good. 」


** from Mila


+++++


「Had this chicken curry earlier at Liang's Kitchen, a Taiwanese restaurant. Not bad, wish it was a bit more spicy. 」


** Liz from LA


+++++



「好緊張呀,國際咖哩週應該未完架何?
我今晚落街買薯片時揀左包咖哩薯片呀﹏」


** from minG


+++++

「為了參與黎小姐的國際咖哩週, 今日喉嚨發炎中我都走左去食thai curry!附上圖片 for ur pleasure!!!Forgot to include the name of dish -- it's a CHOO CHE CURRY WITH PORK!!唔好問我中文解釋喎!甜甜辣辣有魚露椰汁味咁啦,好味:)」

** eva @ sydney