Wednesday, June 30, 2010

小事。

早上十點。
我好心問同事,喂你喝什麼,我順便去茶水間幫你拎啦。又問她,維他奶定古古力奶呀?
同事(心火盛):維他奶啦!(案頭大堆東西等著做)
怎知打開雪櫃的門,只有麥精,還是低糖的。我拿回去,放她跟前,怎料她說:吓?我唔飲麥精架喎!
我:咁古古力奶啦好無?
同事:唔好,我唔鍾意古古力奶。
我:咁可樂囉一係。
同事:喂好喎!就可樂。
我:!!!可樂喎!!!家下十點飲可樂,係咪有點過份呢?
同事:有咩問題先?!

好有問題哦,早上十點喝可樂。即是,你會下午四點吃粥/凌晨兩點煎牛扒/清晨五點吃白飯嗎?唔會囉,好奇怪囉。

+++++

有人無意摸到我的眉毛,大叫說好硬。我問,怎會硬呀?然後他說,我的眉毛像荊棘般粗硬(!)。又說自己的眉毛,像絨毛般幼細。