Wednesday, June 09, 2010

問字遊戲。

今早西先生又致電我問字。但今次那個詞語,讓我更想死!

西先生:喂,等你救命呀!要問字呀又。
我(當時正在忙):點呀,快d啦!(語氣極衰,十級不耐煩)
西先生:我想問荊棘滿途個「荊棘」點寫呀?
我:!!!(當時我就想,呀這個大哥現在要作文嗎?荊棘喎!那麼文藝)………哇,好難講架喎,唉,個荊字,係草花頭,下面係個刑字!
西先生:型?形?邊個形呀?
我(谷住度氣):酷刑個刑呀仆街!(又開始爆粗)
西先生(忽然醒目):呀,即係刑事個刑?
我:勁喎!咁個棘字,我係完全唔識講你知既架囉………(不是不懂怎形容,只是對於一個世紀大文盲來說,你跟他說刺激個「刺」字的左手面,他會告訴你,他不懂個刺字怎寫囉!你不信嗎?……)
西先生:快d講我知啦,等住救命架!
我(一時心軟):唉,個刺激個「刺」字,唔要右手邊呀!咁兩個朿字加埋就係棘啦。
西先生:吓?個刺激個「刺」字點寫架?
我:頂!!!(真的被我猜中!好想死)

結果,我跟他說,放過我吧求吓你,我掛線後SMS給你吧。

+++++

不知道是否大家都好想整我?昨天早上,D San也致電我問字。

D San:喂,我想問下個千祈個「祈」字點寫架?(其實我向來用「祈」,而非「其」,但哪個較正宗呢?我也不知道)
我:個「祈」字係「衫」字邊,但係少咗一點既!(有人明白我在說什麼嗎?不知何解,對著D San我總有點莫明的語障,可能與他溝通過於安心,就是知道無論自己如何的詞不達意,他都會明白的)
D San:係咪禮衣邊呀?
我:係係係!(禮衣邊,我竟然說是「衫」字邊!果然,他真的明白我在說什麼!)
D San:……………………………………