Tuesday, June 08, 2010

是日納納雜。

今早突然想起,上週五放了塊黑古古力在西服外套的口袋裡,回到家都忘記拿出來了。週日的早上,拿著大堆衣服去乾洗,明顯那塊古古力老早已被遺忘。想到這裡,心都慌掉!馬上致電乾洗店,好驚啊啊啊啊,會不會整機衣服都古古力晒呢?(幸好他們還未開始洗)


+++++
上班途中,與某位在談電話(很善用時間),聊得興高采烈時,都忘記自己姓什麼了。返回辦公室後,某位賤口的同事跟我說………

同事:喂,投先在隧道見到你傾電話,你咪話我粗俗,我當時諗,呀邊條八婆咁嘈呀嗱?
我:!!!
同事:點知擰頭望到,先知係你。即刻無野講,行快兩步。
我:咁你係咪肯定咗一件事,我係一個死八婆丫?
同事(狂笑):係囉!好嘈呀你。
我:得啦你咁講,我下次要講得更大聲。

後來搏打的我,又走去同事那裡………
我:喂,我將哩件事同我朋友講左,佢話唔係喎,仲話我今朝係電話度,好溫柔囉。
同事:咁一樣米養百樣人囉。
我:哩個就係你個結論?(心諗,佢既結案陳詞邊有咁好死呢?)
同事:個結論係,你都係一個死八婆!(說完馬上以誇張的跑姿,逃離現場)
我:!!頂你!!

+++++

有些人覺得「面子」是很重要的事,像我老闆。而我這種人,則向來什麼也不管,連面子是什麼,也不太清楚。要面子的人,是不是很介意別人怎看怎說呢?那樣不是很苦嗎?我只會在意別人的感受,但只限於那些我認為重要的人。