Wednesday, June 09, 2010

小事。生活-公司。

早上有人與我提到台北的著名食肆「度小月」,他問我吃過沒有,我答:沒有。然後,這位仁兄的反應是,在電話的另一端,發出了三聲「吓?!」,而且一聲比一聲大。

我:駛唔駛咁呀?
這位仁兄:哩,I-phone咪有個icon,係有個公仔嚇到青晒,雙手托住個頭既?我投先就係咁既表情,連續吓?!吓?!吓?!咗三聲囉!
我(馬上聯想他的表情):頂呀!
掛線後,直接「Google IT」。原來是吃擔仔麵的。看來好好吃………。

+++++

拍檔今早有點頭暈(血糖過低之餘,又要受壓),我馬上衝去admin部門那裡,問有沒有全世界最甜的糖。因為admin那裡,有個食物銀行,是任何零食都有的。

某同事:佢見暈咩?
我:係呀,有無d甜爆既糖呀?拿拿聲拎唻!
某同事:你俾佢望真你個樣咪得囉。
我:………咁又係,我個人咁甜!(我呢,真的完全是那種不怕死,不怕肉麻,不怕人打的人啊!)
同事:!!(喪笑)!!

+++++

拍檔吃過我搶回來的白古古力餅後(那塊東西看上去已甜得令人頭痛),回復體力。又開始生龍活虎起來………
拍檔:頂呀!哩d野我做埋今年架咋,明年你咪旨意我整,真係甘過甘地!(這幾天大家在做一個大project,好受壓)
過了一陣子,拍檔又大叫:他媽的~~哥治!(大家記得N年前,有種電子寵物叫他媽哥治嗎?)
我:夠勒頂你!唔好再做無謂掙扎勒,快D整啦!
她:……………………………………

+++++

要聽粗言,或看暴躁的樣子,大可去ADMIN走一圈,我發覺那部門的人,都非善類。所以呢,我好喜歡去那邊找他們聊天(!)。

嗯,真心的,好喜歡這裡所有的同事。