Monday, June 14, 2010

上天的禮物。婚前性行為。AV女優。

上週三與變態的朋友們會面。其實呢,與他們吃飯,每次的不明文暗例,就總是有個人會被大家圍剿,拿他/她來祭旗。這次,是yoko。

未說yoko前,先得恭喜好朋友鼠小姐有了身孕。我說,你真幸福呀,這樣才是想要什麼,就得什麼。新生命與財富/權力不同,後兩者也許靠勤奮與頭腦再加上外來因素,最終都會得到,但小生命是上天的恩賜。在此,希望好友與小生命都健健康康。

賤口的人們,當然也不忘調戲她一番。
我:呀你先生貴姓話?
鼠小姐:姓黃呀。
我:咁諗左名未呀?如果係男仔,咁叫咩名好呢?
西先生:叫黃鼠龍啦!如果係女,就叫黃鼠狼。
我:!!!!!(狂笑了幾分鐘)(好賤!)

(再唻)我:咁幾時先知係仔定女呢?你想男定女先?
西先生(搶答):佢梗係想仔啦,嗱,亞鼠,等我教你,你夾尖個肚啦,咁就會生仔架啦。
鼠小姐:吓?!
西先生:你咪成日買BOOT既,個D鞋盒咁大個,最岩用唻夾個肚!陣間返去就拎唻夾啦。包尖,一定生仔!
我:!!!!!(又開始狂笑)(唉其實我是否應該保護鼠小姐,不該讓他受到西先生的騷擾呢?)

+++++

開始燒去YOKO那裡了。唉。話說很久以前,YOKO曾在我們面前,以教徒的身份,誓神劈願地說,一定不會婚前性行為的。那天我們再問她,有了婚前性行為未?她就扮起失憶來。
YOKO:吓?!咩呀??
西先生(咬著她不放):你睇吓佢,個D魚尾紋出晒唻,肯定係瘋狂做愛先會咁啦!
YOKO:咩呀頂你!我無講過唔會婚前性行為囉,我肯定無講過!(但當時我們是幾十隻耳朵都聽到她如此說的)
西先生:你哩種「無定性喪心病狂症」,講過既嘢又唔認!又鍾意扮高潮,扮完高潮又肚餓要落街買雜誌!(留意:這句東西,與婚前性行為是完全無關的!扮完潮又肚餓要落街買雜誌喎!咩事呀?!)

房小姐坐在YOKO旁邊,笑得幾乎斷氣,但YOKO看來好憤怒,但又打不到坐她對面的西先生,只好不停作勢想打房小姐。

結論是:大家一致認為,YOKO有思覺失調,因為說過的話,完全可以忘記。

+++++

YOKO轉了工作,西先生問她現在,在哪裡工作,以及做什麼?

我(搶著幫YOKO代答):佢?佢家吓咪拍AV囉!AV女郎呀!
西先生:唔怪得把聲變到老牛咁啦,梗係成日要嗌啦。
我:係呀,不停嗌「也媽嗲」(留意:請以老牛聲音讀出,很沉那種!)。
(大家開始狂笑起來)
EVA:仲有「kim more芝」呀!(日譯:好舒服!)
西先生:呀eva果然係勁,肯定成日勁煲AV碟呀吓。
我:KIM MORE芝~~~(老牛聲)
西先生:也媽嗲~~~(老牛聲)

就這樣,我與西先生一唱一和,以老牛聲大叫起來,但當時呢,我們正在搭電梯喎,完全不理途人目光。而賤格的人,忽然來多句:「choto mate」(也是老牛聲,但是以鄭秀文那句歌詞的唱法,再加上AV女郎的媚態來叫!記住,是老牛聲。)於是,左邊一句老牛聲也媽嗲,右邊一句老牛聲kim more芝,然後再來多句蠻牛聲Chotomate………我好辛苦囉笑到!

而yoko呢,那刻完全無力反抗,任我們魚肉,好慘。