Wednesday, June 23, 2010

無聊對話。

與D San談到「上海灘」的劇情(早上十點,在辦公室喎),我說你整天咬牙切齒說有仇必報的樣子,好像丁力啊!

D San:我最記得個幕,係廖啟智被丁力殺個幕………(他提到那些劇情)………
我:吓?!我完全無印像喎。
D San:你唔係只係睇過黃曉明個版本丫嘛?!
我:黃曉明?!(又斷片……)
D San:呢,對眼好大果個呀,據聞搭上咗AngelaBaby果個呀。
我:呀!我知呀,好靚仔架嘛!
D San:係呀,咪好似我咁囉!
我:!!!(當堂整個人醒晒!)

前陣子,D San曾說過自己像李準基(韓國那位明星),我其實連香港的明星都不太熟悉,何況是其它國家呢,於是馬上google IT。一看到李準基的樣子,我馬上疑惑起來,又真的幾似喎,尤其那雙如絲的眼睛。嗯………何解現在忽然變了黃曉明呢?!