Friday, June 11, 2010

納納雜。

最不想面對的,當然是執拾衣櫃。整理出要拿去乾洗的衣服後,下一步是要大刀闊斧地清除疼血(?)。說大刀闊斧,只是口號,我幾乎沒有一次可以大刀斬下去。總有一些衣,明知不會再穿,但還是由舊居帶著走,一直不捨得扔棄。那件是限量版/哪件曾在天橋上亮相/這件是有記念價值的等等等等。我問自己,咁你會唔會再著先?答案是無限個肯定:不!會!......嗯,那麼,趁這個夏天前,就決絕地行動吧。

古先生常跟,像我這種典型的雙魚女,個性是難以捉摸的,所以他由開始認識我時,已全然接受不依常規的我。我問,你不認為我好有問題嗎?他說,不是呀,你很好呀。
我:你可以認真一點嗎?
古先生:我很認真的,現在最重要的事情,就是認真待你。
我:得啦,明架勒!哩d留番溝女時講啦,我家吓想打你囉!
古先生:又打?!......

今天某銷售經理行經我房間,跟我打招呼。
(心情欠佳的)我:喂,唻咗呀?
經理:係呀,同你打聲招呼囉,老闆呢?
我:剛返,但心情麻麻喎。
經理:噢......
我:點吖,係咪想同歸於盡呢?
經理:咁又唔好。你今日好燥吓喎。
我:走走走,咪阻住我做嘢。
(在這裡工作,最大的好處,是可以肆無忌憚!無論對著coo或cfo,都可以做回衰聲衰氣的自己。反而對職位較低的,我會很客氣)

下班時,朋友仔月夜神致電我,我說今天好煩啦,又多工作要處理。
月夜神:有幾煩呀,一腳伸佢咪ok囉。
我:咁唔得,我哩種文明人,要以文明既態度唻處理既。
月夜神:哇,文明已經走到盡頭呀?你竟然咁講?!
我:..................(他一直當我是生番)

晚上十點多,還是安排明早工作的事宜,又要致電司機,又要翻查舊紀錄.........。十級煩。