Saturday, June 05, 2010

同事。對話。

今天(又)穿得極衰,因為呢,明知今天老闆不回來。嗱,週六明明可以穿得很隨意,如果我都認為這身裝束穿來上班有點問題的話,那就真是有問題。

一回到公司,同事(們)的反應各異:
@哇你今日好爆喎!
@你條褲邊度買架?睡褲唻架?!(OK,是在馬寶道買的睡褲!)
@喂你咩人唻架,咁著返唻你唔怕被你老闆嚼呀?
@型喎你今日咁著!(真的嗎?雖然我真的認為,自己好型囉今日!)

結果,惡耗來了。忽然接到消息,老闆正在回公司途中。
我:!!!!!
然後,另一個秘書打內線給我,明顯有點幸災樂禍的感覺。
秘書:嘿嘿,你俾人線喎,駛唔駛我搵條褲俾你換呀?!
我:頂你!係咁啦!(說完就CUT佢線)
唉。好灰。
(好喜歡我那班同事囉!大家都好喜歡落井下石。)

與志明哥的對話。

今早某經理上來我們公司,這位經理好喜歡叫我zoyee姐,每次他一這樣叫我,我就火滾(原因不詳,可能覺得被人叫xx姐的感覺,好奇怪,覺得自己去了賭場做柯官)。

我:喂,你肥左好多喎,比起我初初唻做個時。(我有時是五行欠打的,最喜歡到處辣火頭)
志明哥:唔係卦,我明明瘦左喎。
我:無可能!我要同老闆講,你做野唔辛苦囉!
志明哥:哇你咁講嘢呀,Zoyee姐!
拍檔插嘴:係囉,肯定你無咩做啦,我地會向上頭反映。
志明哥:………………………
我:得勒,你走啦,哩度無你既事勒!出去啦!!(指著志明叫他出去)(好絕呀吓我!)