Friday, June 18, 2010

與友相聚,樂趣無窮。

在時間短速的午飯時間裡,與友短聚。鼠小姐現在放著悠假,時時都很空閒,於是來了工廠區,與我跟eva吃飯。

坐下不久,鼠小姐就問,喂你有沒有拎熱痱水俾我呀?
我:慘,唔記得咗!
鼠小姐:吓?!你睇吓我家陣既情況幾嚴重!(一邊說,一邊摺高袖子,給我看她的腋下(!在食肆喎小姐!))
我:得得得,鎮定d先!我仲要吃嘢既。
鼠小姐:我只係想由哩個洞度,俾你睇下我個胸圍邊個d熱痱唧!(哇,那豈不是仲勁過腋下?!胸圍邊喎)
我:得,唔駛!下午即刻courier去你老公既公司!放過我。

+++++
我(跟鼠小姐說):喂,如果你戴胸圍敏感,你可以唔戴,咪ok囉。
Eva:咁又唔得,佢唔戴胸圍出街,好似唔係好妥,會飛釘喎。
鼠小姐:咪係,你又成日咁掃我手臂,我陣間全身一震,凸點咪死!
(我愛與喜歡的人,有身體上的接觸。譬如說,如果一起坐,我就會不其然地靠近對方,或去輕掃對方的手臂。說著說著,我的老毛病又來了,竟然又不自控地去掃eva的手臂。)
Eva:!!哇!我!頂!你!呀!!

+++++
Eva(問鼠小姐):喂昨天你去咗邊呀?
鼠小姐:無呀,出左尖沙咀買bb鞋囉。
Eva:鞋哩d野,梗係叫朋友送啦!
我:喂dior童裝家下減價啦仆街,你仲唔去睇!
鼠小姐:拿,dior哩d先叫朋友朋友送嘛。
我與Eva(異口同聲):得啦,反正亞西成日返深圳。

鼠小姐,是一隻正宗的名牌狗!希望她的子女可以樸實一點吧。

+++++
鼠小姐(指著我):喂你好似肥左少少喎。
我(馬上狡辯起來):咩呀?!哩排瞓得少嘛,生陳代謝咪慢囉。
鼠小姐:咩呀?!你有排成日失眠添啦,咪瘦到成棚骨咁。
Eva:哩d就叫心廣體胖囉。
我:………………………………………

得!馬上減肥囉咩事唧~~~~~


謝謝鼠小姐的車厘子。
謝謝eva的太陽餅。
另外,有人好有心,買了手信送D San.........(好驚,應該是可以喝的東西,像十全大補酒一樣)(不會是虎鞭酒吧?!)