Wednesday, September 19, 2007

自助餐。


昨天Ca小姐忽然跟我說,好想去吃會展吃自助餐。她說,現在有什麼「和風美食節」,有好些珍味吃的,我說好呀,那就約齊人,一起去吧。

後來我想,好端端去吃自助餐,會否太罪過呢?是否該有點理由才去吃,會好一點呢?譬如說:
1)為慶祝Ca小姐做成了大生意;
2)為張燕小姐找到份不錯(?)的工作;
3)為V小姐即將展開的十月之旅而餞行;
4)為Thomas西先生還未找到女朋友而要大家陪他喝杯酒(!);
5)為才俊的股海浮沉贏完一仗又一仗;
6)為果子狸剛取到一份好勁freelance而乾杯;
7)為了當天晚上有個新朋友會光臨……之類。

要慶祝的事情,原來還真多。

+++++

今天我跟西先生提到要去吃「和風美食」。

西:哦,日本野食。
我:唔係喎,邊有咁簡單呀!
西:吓?咩唻架?唔通係非洲嘢吃呀?
我:(狂笑)總之唔係日本嘢吃咁簡單啦,平時D自助餐都有刺身壽司吃啦。
西:和風美食,有非洲燒豬吃呀?
我:唔係呀,有石川的小芋、秋田的稻庭烏冬、仙台的牛舌、岩手的豆腐(其實都是照讀網上的宣傳)……
西:石川的小芋?咩唻架?
我:即係夭折咗既BB羊既前肢呀(!)。
西:!!!!!