Thursday, September 06, 2007

我要吃補腦丸。

我覺得呢,像我這種記性奇差的人,尷尬的時刻總會比其它人多。今天電話響起,在辦公室接聽私人電話有點不智,我看著來電顯示,好陌生。於是我把頭低得差不多像鑽進桌子下去接了那個電話。來電者說是他是「XXX」(聽不清楚名字,又不能大聲地問他到底是誰),我再問,誰呀?他再說一遍「XXX」,好灰呀,我真的聽不清楚,最無奈是他能直接叫出我的名字,那即是說,他是認識我的,而不是白撞的。

我無可奈何,跟他說,你能打我的直線電話嗎?是XXXXXX。掛線後,他隨即致電來。以下內容,超荒誕。

XXX:點嘛你,最近好嘛?
我:我?好好呀,都係咁啦。(一頭霧水中,是誰呀是誰呀?)你呢,你又點呀?(試圖找出線索)
XXX:我幾好呀,都係搵下你傾計,無咩特別。
我:(!)咁好呀,有咩搞呀最近?(頂我不認識他的呀,幹嘛還要扮熟呢?)
XXX:都係咁啦,你呢?
我:(完全套不到料,還被反套)我OK啦。你又點呀?(咩事呀究竟?像打球賽……)
XXX:真係無咩特別囉,同埋只係想搵下你傾計,咁耐唔見……
我(終於受夠了):唔好意思呀,你可否原諒我問個問題,究竟你係邊個呢?
XXX:……我係xxx呀。
我:(這次聽清楚了)哦哦哦,哇,好耐無見……


是一間在又一城的店的售貨員囉!當然我們與他的關係,又不止是售貨員與顧客。但他大哥竟然在那麼漫長的日子後,我剛遺失了電話的這幾天,致電找我喎!很神奇。