Wednesday, July 14, 2010

公司的破事兒。

@今天喪屍同事幫我維修電腦時,我乘機跟他說,「喂新請返唻個HRM同我地一様,係癲架喎!」
同事:我知吖,果日佢係咁打我,我就知啦!(好像有一天,那時候還是HRM上班的頭幾天,她已很黐線地毒打同事了………)
我:係囉,我好鍾意佢!

@午飯後,她進我房間找我閒聊。我說我好忙喎(正在看YOU-TUBE),又跟她說,我其實好愛看吸血殭屍的片種。
HRM:你個樣唔似喎,喂我最近睇左「海洋天堂」呀,真係好好睇架………
我(斬斷她的話題):哇悶唔悶D呀你,唔啱傾呀,走啦,咪阻住我。
HRM:咁你咪鍾意睇「吸血新世紀」囉?!
我:係呀,好睇呀!我係FANS唻架!
HRM(嘴藐藐):一D深度都無。
我:呀頂你!

@還未請到秘書,前後接見了四十個應徵者(應該不止)。今天來了一個好漂亮的,我馬上跑去跟HRM說………
我:喂個applicant好靚呀!同你後生時差唔多!!
HRM(正在喝水,但一聽,差點噴出來):頂你呀!得!台灣就唻打風,日日都會落大雨!!
我:哇,你咁黑心既你,但個女仔,真係同你後生時差唔多咁靚喎!(仲講!)
HRM:!!!!(狂笑)
後來她說,要告訴老闆,說這裡的同事不好,整日都在激她。

@她是水瓶座的,所以常說自己神神經經,我說我是雙魚座喎,我們應該好夾啊!嗯,很有點相逢恨晚的感覺。

@忽然想到,我做了幾份工作,每一處的同事都很好,而這裡的,最最最好。