Friday, July 09, 2010

雜吃的尊嚴。吉隆坡。

與相識十多載的好友賤butt邊散步邊閒聊,他提到自己的戀愛史。他說呀,自己那麼大個人,才戀愛過兩次,一次是女朋友,一次就是現任的妻子。至於其它的女伴,全是用來填肚子,沒有感情的(果然夠真夠直接呀吓!所以我們做到好朋友)。

我:我知,我明,你好雜吃架嘛。
Butt:嗱,你又唔好咁講,我雖然雜吃,但都有要求既。
我:即係,雜吃都要揀過?雜吃都有尊嚴?
Butt(喪笑):唔錯!哩個形容幾好。「雜吃的尊嚴」!
我:即係「雜吃的尊嚴之歌舞昇平日日啅」?我知你有要求,肥膩嘢你唔吃丫嘛。
房小姐插嘴:咩呀?!肥但cute都ok架喎!
Butt:都可以既………。

結論:他果然是雜吃的人,但有尊嚴囉,佢話。

+++++
這個晚上的其中一個話題,還有吉隆坡之旅。

「我想去Kuala Lumpur呀!」(此際各人都拿出自家的iphone來夾日子)
「有咩好玩呀吉隆坡?不如去kk啦。」
「kk好貴喎!個package成五千幾喎。」
「咁不如去九寨溝。」
「大陸喎!!!!」
「去悉尼啦,平呀家下d機票。」
「我知,一個大人去,一個小童免費丫嘛。亞z扮小童,賤butt扮弱能啦,都應該可以過到關。」(說時遲那時快,賤butt此時就扮起弱能仔來……)
「澳元家下超貴喎!」
「咁不如去京都吖!好浪漫呀,我想去行古廟,想去感受淨化之旅。」
「哇日元家下對九喎!」
「妖不如去歐洲啦,家下歐羅咁平。」
「我地去四日咋喎,搭飛機都去左兩日啦頂!玩嘢呀?」
「去菲律賓啦不如。」
「吓?!cebu呀?!好懨喎。」
此際有人大喝一聲:「唉,算!去番吉隆坡啦!咪煩!!」

開始check機票與酒店價格!