Friday, July 30, 2010

國際咖哩週。咖哩萬歲!


「在美國生活苦悶, 每天都靠追著看你的Blog排憂解悶。曾多次想與你通信, 可惜苦無話題, 但咖哩終於為我們牽一線!剛剛遇著國際咖哩週, 我又湊巧第一次不用現成咖哩醬, 試用咖哩粉及香料煮了這個羊膝。即刻要send俾你啊!! 機會千載難逢! 都唔知道下一次國際咖哩週係幾時!至於味道如何? 我自己當然讚好啦!哈哈! 實際上...羊就"鞋"左少少咁囉! 」


** from Tonie Lau – 自製咖哩羊膝

+++++

「我從來無試過咁積極響應一件事,第一次,豪俾你!是日晚飯:咖哩牛腩(搭薯仔白蘿蔔),於點解有白蘿蔔,話D汁會無咁杰喎。好唔好食?我宜家飽到頂到吊鐘位囉...唉~你都唔知...0係我屋企食飯係減唔到肥架!」


** from Doris Kwok – 自製咖哩牛腩


 
+++++
 
「我有理由懷疑國際咖哩週會係你有史以來收到最多feedback的一次。 為免執輸, 貢獻張相比你, 2張都係之前去北海道影的,成個trip唔知點解食左N餐咖哩.


IMG_0963: 富良野 (驚死你唔記得比支旗話你知係富良野) 唔記得咩鐡板滑蛋哩, 個日好遲先去搵野食, 是但搵到邊間仲有開就入去.仲唔食會餓死街頭.

IMG_1043: 美瑛野菜咖哩, 食多D菜懶健康甘囉」

** from J – 日式北海道咖哩

+++++

「這是以前出trip 去星加坡時拍的。 我們住的那區叫Little India, 成個區都係印度人(即係類似中國人住晒0係唐人街)!! 成個區基乎都係食印度野的。你見到咁多兜深色淺色既全部都係咖喱~」


** from yan "星加坡-小印度咖喱"

+++++

「雖然呢個唔係今個星期食既,不過呢餐CURRY係我同男友0岩0岩識時, 遇個第1個情人節去食架!!呢個係咖啡豬排, 好似係用D咩黑豬整, 好好味~加埋D NAN一齊食真係一流呀!!!!!(有外國豬, 係西餐廳食印度野~算國際掛?)」


** from Doris Chow -- MATO from Taipo


+++++

「當了你的讀者已有一段時間,國際咖哩週當然要支持一下啦 =」 這是我在加拿大吃到的國際咖哩牛肉河粉,但這不是加拿大風味喇哈哈,因為朋友的媽媽是越南人,所以這應該是越南咖哩牛肉河粉.夠國際喇卦?」


** from Crystal – 加拿大越南咖哩牛肉河粉

+++++

「Hi, I'm Faye and I'm your fans!!! I check your blog everyday!! Always support!! As I know that this week is your International Curry Week. And I'm not sure if my photo also count in..... Seafood Curry cup noodle... It's my lunch today coz I got a fever n stay at home for rest. But I only have it at home ...hehe.. For sure it's so tasty la」


** from Faye – 合味道咖哩杯麵(zz註:我這麼大個人,未吃過這種杯麵!但唔該,我知道有人看到我這樣寫,會自告奮勇寄給我,不用了謝謝!)

+++++

「N 號隱形讀者,哈哈太遲見到你的呼籲,本來煲咗一大煲(10人份)……食哂 :9 Homemade 日式蘋果咖哩~仲有我人在澳洲,所以都好crossover架~ 香港人在澳洲煮日本咖哩,連日本人都話好味~ 」

** from Sarah Fung – 自己煮的咖哩

+++++



「標榜巴基斯坦咖哩...加入大量番茄及洋蔥烹調...味道偏甜...醬汁略稀...牛腩頗腍...但純以巴基斯坦咖哩來說...個人較為偏好灣仔的清真惠記...」(佐敦亞龍咖哩—咖哩牛腩)


 


「咖哩夠杰夠濃... 牛腩入味(但略肥)...更伴以半生熟洋蔥增添甜味...是繼翠翠之後另一推介的茶餐廳咖哩...可惜賣相欠佳…」(魚米家(石板街) -- 咖哩牛腩大碗飯)
 
 
 
 
「嗜辣的我...耐不耐就心思思想去隊番碗咖哩撈丁...再加上老闆娘自製的辣菜甫...吃完立即精神爽利身心舒暢...煮麵的阿姐曾説:"哩撈丁,唔係人食嗰喎..."」(車品品 -- 咖哩撈丁(牛腩,大腸及銀芽))




** ALL from D San