Monday, July 05, 2010

兩件小事。

昨晚六點HH,先來一杯「STELLA」;八點晚飯,再來「青島」;十點去「Domani」喝了杯白酒;十一點半在德國bar又喝了杯雞尾酒。其實整個過程都是ok的,不過最出事,該是那杯藍到像中國發財僵屍那件袍的雞尾酒吧。喝第一口時,已感到有點不對勁,又薄荷又荔枝又伏特加又燒酒的味道,一句:像鏹水般乸喉!勉強喝了半杯,因為不想浪費(我果然是不想下地獄的環保小天使)。

回到家,洗澡/喝水/上了一陣子網後睡覺,當時還不覺得有問題。今早起床時,就來料了!哇我的頭好疼啊啊啊啊啊!像悟空被師傅不停唸咒一樣,想像到那種痛楚嗎?我在電話裡跟某位說,哇我的頭痛爆呀,慘絕人寰呀!

本來只想換取一聲關懷問候,怎料電話那邊的仁兄冷言冷語說:「唓,你自己拎唻既,個杯藍色嘢你自己叫架喎!」一副幸災樂禍的口吻。唉。

結果,今早一回公司,就狂隊可樂!早上九點喎,伴合桃麵包!

+++++

由於臨別秋波,好有計劃的我,已預先清理好公司的私人物品。好灰,忘了連衛生巾都沒一片,今天月事來臨,好迷惘!問同事拿了後,就致電鼠小姐。

我:喂今日中午你咪唻搵我吃飯既,可唔可以幫我買包衛生巾呀?
鼠小姐:好呀。
我:我想要蝶安護,唔要護舒寶,而且種類方面………
鼠小姐(毅然打斷我):呀你個人,真係有要求架喎,即係如果我買錯咗,你等到流晒出唻都唔用架啦?!
我:!!!………咁又唔係。但有得揀時,咪揀吓囉。
鼠小姐:…………………………