Thursday, July 29, 2010

國際咖哩週。繼續咖哩下去。

「十年都唔食一次咖哩,因為你,今日發動咗同事出街食lunch,話我要食咖哩~由於新蒲崗冇咩choose,同事又話翠華嘅咖哩好味,於是就去咗果度食~叫咗咖哩牛腩飯,少飯多筋(明知食唔晒就叫少飯,環保呀!)~真係幾好味喎,有啲辣,但係好香,好入味~我啲同事不停咁攞我啲咖哩汁嚟撈佢地自己果碟野囉…」


** from 手作女王Lee Vi -- 翠華咖哩

+++++

「今日lunch比同事強迫留係公司唔比我出去食飯...最後, 我決定今晚自己整咖哩...買左包現成既咖哩汁, 自己加D著仔, 蘿蔔同牛粒去煮, 不過D汁比我煮到乾晒但D著仔同蘿蔔都唔淋, 咁我唯有淨係食住D肉先, 得閒再加返D汁去煮淋D著仔蘿蔔.」


** from Psyche – 自製咖哩


+++++

「我是來自馬來西亞的Chloe,你好!潛水很久了。不好意思。今天午飯時讀到你的國際咖哩週,心想如果這周内吃到咖哩就拍照寄給你。回家后發現母親大人今天竟然破天荒地煮了久違的咖哩。所以就有了這封email。哈哈哈...我媽煮的咖哩有馬鈴薯,番薯和雞腿塊。椰漿很濃郁,好吃(因爲是我媽煮的)。我覺得咖哩配快熟面是最好吃的了。」

** from Chole Chai – 媽媽煮的咖哩



+++++

「有理由相信,我先生有睇你個blog, 佢今晚外賣大家鑊油浸咖哩支呀,擺明撐你啦。」


** from Sharon – 大家樂咖哩雞




+++++


「你好, 我是你的隱型讀者之一, 曾幾回想寫信給你, 但又未曾行動, 不過"國際咖哩週" 實為城中一大盛事, 立即找張咖哩相發給你。這不是今週拍的照片, 但拍攝地點為北海道, 勉強也算"國際"。


圖為我上月和幾個喪食兵團成員到北海道旅行時拍攝的, 在烈日當空參觀完旭川動物園後(愛動物的你一定喜歡), 我們跟著一本《一個人的北海道》不太詳盡的介紹, 駕著車找這傳說中的cafe good life。幾經轉折終於找到, cafe的環境和陳設令人放鬆心情, 露天座位對著藍天白雲, 加一片森林, 真舒暢! 我點了簡單不過的日式咖哩雜菜飯, 清新怡人, 加杯凍飲已是無敵。」

** from Ryan Chan – 北海道咖哩

+++++

「傳你一張早前回港好友帶我吃的咖哩蟹@泰簡單。圖中整隻蟹都是已拆肉,混和香濃的咖哩放在脆脆上一起吃,滋味教人一試難忘,回味至今。」


** from Chantelle Wong – 泰簡單咖哩蟹






+++++

「支持國際咖喱週.. 鱷魚衫新(?)開咖喱店.. coco.. 個咖哩一般, 不過個白汁好好好味.. 估唔到最好味係加錢的雪糕..」


** from Rita Chung – CoCo咖哩





+++++

「為左撐妳個什麼咖喱週, 特登去大快活食左呢個雞還雞, 飯還飯, 咖喱還咖喱, 薯仔還薯仔嘅咖喱燒雞飯……算係咁啦喂 !」


** from 亞容 – 大快活咖哩雞