Thursday, July 15, 2010

人一快樂就會忘形地肥胖下去?!

與朋友仔agnes晚飯。很久沒見,朋友仔看來精神爽利。Agnes是我喜歡的朋友仔之一,雖不常見,但感覺一直沒有生疏,她有著大情大盛的性情,我特別喜歡有這種特質的人。真實不造作,也勇於表達自己,文明,思想開通,懂得尊重別人,守時(其實她更愛早到!),性經驗也豐富(!)。

席間對談,以下對話的內容,讓我極度受創。沒法子,她是一個坦率的人,剛好我對朋友的忍耐力(?)又奇高………

Agnes:如果我係男人,我都會追你。雖然你唔靚。
我:!(身心受創!)
Agnes:咁要搵靚既女人,容易過搵你哩種女人囉。
我:咁你追我,因為我個性好?
Agnes:唔係因為你個性好,我都唔覺你個性好。
我:!!(身心受創again!)
Agnes:係因為,你有性格。有性格,唔代表個性好呀吓。同埋,你有品味囉。
我:?
Agnes:睇吓你揀既朋友就知啦!(說時馬上指著自己!!)
我:#$%^&()_)&^%$#%^&()_+0^&
(ok,我是非常記仇的!今年內,第二個人說我不漂亮了!好嬲!!)
Agnes:你氣質完全唔同晒,成個人開朗咗好多………又圓潤咗。
我:!!!(在連環打擊下,我已有點想暈)……真架?
Agnes:係呀,你以前都幾憂鬱架。
我:得!明晒,我會減肥!!

下次我再見她的時候,我要她親口跟我說,哇你瘦了很多啊!

又,經驗之談,若開心愉快時,即使喝白開水,都會心廣體胖的,好恐怖。