Friday, July 30, 2010

言語上的暗示。

與密友閒聊。我問他,喂你近來吃了什麼好嘢呢?他說,沒有呀,好dry。我死都不相信,又問,真的嗎無理由架喎。結果他還是透露了些端倪出來。


話說上週本來約個女子出來,而那次見面,分明就是情色聚會,一見面就會埋身肉搏那種。怎料呢?!黑雨啊那天!!!結果,我的好友自然是獨守空房(打飛機?!)了。好灰。

我問他,喂其實呢,在言語上怎麼才能知道,是次約會有『那個』下文呢?

友:咁大家講講吓,在言語上就會有暗示啦。
我:即係言語上的性關連?例如呢?!(實在非常想知道)
友:嗯,好似上次咁,其實係講梗I-phone既,咁話今批新I-phone全部都係黑色,我唔太鍾意,個女仔問,咁你鍾意白色呀?之後我咪話,我鍾意黑色既lace……(果然,很淫蕩呀吓!)………
我:哇))))))))好賤呀)))))))))))言語上既性關連,應該唔係人人都handle到。我要寫落唻,同讀者分享呀!
友:……………………………………………………

他應該會在下次見面的時候怒斬我。