Thursday, July 15, 2010

公司的破事兒--again。

@是日金句:「唔係叫你害人,只係叫你防吓人唧!」

@今午與公司旗下的某藥廠的經理們吃飯,我問那位合作無間的經理,喂今天點架?他在電話裡說,不如你訂位啦!(搞錯,請我吃餞行飯,還要我訂位!)
我:哇你係咪人唻架你?!
經理:點解你同你老闆講既嘢一樣架?
我:邊句先?
經理:佢又係成日鬧我,『你係咪人唻架!?』咁囉。
我:真架?!可能佢學咗我………(狂笑)………

@也是是日金句:「咁快講到人生大事?連佢一年四季既衫都未睇過晒喎。」

@明午與我那些好同事們吃飯,兩圍枱!我走了後,公司會否變得好靜呢?

@拍檔跟我說,「你唔係唔知,我幾咁愛你架啦。」唉,我就是知道,所以捱到今天還未走。

@她又在我對面,打惠康熱線.........
我:你唔係咁仆街,打去登記抽獎熱線丫嘛?!
拍檔(一邊掀壹週刊一邊回答我):梗係啦,唔係點呀!
我:頂你!好x嘈。(指那些電腦聲嘈著我上網)