Saturday, July 03, 2010

與西對話。賤言賤語又一篇。

大家的好友鼠小姐,自從懷孕後,已很深居簡出。在與西先生的對談中,有以下的對話:

西先生:喂,幾時出唻呀?
我:是旦啦,又話唱K?但亞鼠唔唻喎。
西先生:係呀,佢話怕K場通風系統唔好,對BB有害吖嘛。
我:哇頂呀,唔係卦?咁呼吸都死架喎。
西先生:咪係!又唔見佢去D名店,嫌人地D通風設備唔好?第時佢個仔出世,唔識叫媽咪架,只識叫mi…miu miu;亦唔識叫爸爸架,會叫pa…prada;介紹自己叫寶寶時,仲衰,會話自己係bo…blvgari!
我(喪笑不停中):咁如果佢個bb叫我呢?
西先生:本來想叫你auntie,但唔知點解,都會叫咗Gucci。
我:!!!!!(他真是一個仆街來的)
西先生:咁亞鼠以為自己個小朋友有閱讀障礙,因為d音完全讀歪晒,但其實唔係囉,嗰d叫「名牌障礙症」囉。
我:唉。