Tuesday, November 21, 2006

吾 友。

我的其中一位前度,現在成了我的莫逆。大家輕輕挽手的走過來,自分開後,沒見面年多,然後,我們又再走在一起,成了知交好友。我深信自己成了他的心靈支柱,否則他不會每天都要搖個電話給我,才會安心。

下午雷暴警告,剛響了一陣悶雷,朋友就致電我,問我在哪?
友:喂,你係邊呀?
我:係公司囉,你擔心我俾雷劈中呀?
友:我就係怕你係街,明明個雷要劈你,但殃及到途人呀。
我:……。

朋友隸屬機動步隊,談到他現在在哪。
友:我家下係大欖女子監獄呀,要唻見個好重要既犯。
我:你唔係以為果個係我呀?
友:唉,我入到唻,翻查晒D資料,發現果個唔係你,我幾失望呀。
我:……。

談到曾經有段日子,我患病了,天天要去做療程。那時,他天天都守在我身邊,陪我一道去。
友:我前日經過你果時成日去做療程既醫務所,家下都無點變過喎。
我:係?
友:係呀。你個肺無咩勒嘛?個影無左啦。
我:係呀,哇,你仲記得呀?虧我咁鍚你呀。
友:梗係記得啦。不過你家下個肺無左個影,但個心就黑左囉。
我:……。


我發覺能跟他保持著親近的關係,皆因大家都很無聊。