Wednesday, January 06, 2010

又是無聊對話時間。

我流動電話的網絡是「3」。當初為了轉用I-PHONE,又簽了兩年的死約。不過這個台真的很不濟,好些地方的接收頻道都薄弱,尤其在港鐡裡,常會談著談著無故斷線。西先生已不止一次媽媽聲,強烈要求我轉用另一個電話網絡商。今天與他傾談時,又再次潛水,他恨得不停在電話裡爆粗。

西先生:嗱!我警告你呀,你好即刻去換咗個台佢,否則我就今日拎齊滅火桶上「3」搵佢地負氣。
我:咁你上到去點講先?
西先生:我一上到去,馬上大嗌,邊個爛坦負責910965XX個number既?即刻出唻!淝淝淝……(他在扮滅火桶淝出泡沫的聲音囉!)快d同我出唻!!淝淝淝……呀唔好呀唔關我地事架!你放過我地啦~~~(又開始尖聲扮「3」的服務小姐)……你老尾點解個台成日斷線,搞到我同唔到朋友傾電話?!轟轟轟……(扮將滅火桶鑿向店鋪)快!d!同!我!出!唻!!......救命呀唔關我地事架(又扮起服務小姐來)......
(這位先生可以同時一人演三角,我站擠迫的港鐵裡,不能笑得太狂,忍得很辛苦)我:喂,你的確扮得好神似,不過距離奧斯卡仲有少少距離,如果你可以同時演繹出兩把聲或以上,係同一時間喎!即係3D立體聲咁,就為之真係勁勒!
西先生:………咁我返去練一練佢先。

(真的可以嗎?......)

+++++

說到西先生在東京買了件TEE送V小姐的事情。
西先生:搞錯呀,亞V收到件TEE又唔打電話唻講多謝。
我:佢可能唔岩著囉,要斬短對腳先著到件TEE。
西先生:但件衫身短,關斬短對腳咩事先?
我:!係喎!(我也不知道為何她要斬短對腳先囉)
西先生:總之我好嬲呀,佢唔打唻講多謝。
我:可能件TEE太短,你知佢超模唻架嘛成八呎九,佢唔鍾意件TEE咁短,玩吓手問你索償添呀。
西先生:#&($%&()4%&()_@#%!@#%&()_+@#$%^&*()

+++++

我:喂,今年新年後,係咩年呀?(指生肖)
西先生:虎年囉,虎虎生威丫嘛。
我:咁如果今年亞邊個懷孕(某位朋友),咪可以生老虎仔囉。又唔係喎,今年懷孕,可能明年先可以生,咁明年又咩年呢?
西先生:明年?!咪狼年囉。
我:!!!(開始失控地笑起來……)

+++++

西先生:其實去睇LMF都幾危險喎,咁多人爆樽。又玩插針(有人在台上跳下來後,被觀眾舉起的手,互相傳送!)。
我:係架,個杜如風咪俾人不停傳送囉。俾我都狂抽佢水啦。
西先生:之咪,我肯定會擰佢個胸!(!)
我:係架,個BAND友飛落唻時,傳到我時,我實係咁摏佢DODO。
西先生:真係幾危險喎,如果無咩人時跳落唻,咪會跌傷囉?
我:你估好似你咁白痴咩,無人仲跳落唻呀?如果得我、亞V同JOYCE三個人,你會唔會跳落唻吖?
西先生:係喎,你地三個岩岩好高、中、矮喎,一級級咁。
我:係架,先係亞V浪住你個頭先,之後我插住你條腰,咁你對腳岩岩可以踢到JOYCE囉。FIT晒呀簡直。
西先生:都OK喎………