Saturday, January 23, 2010

印度西先生。


二月頭的「The Merchants of Bollywood」快到,我想著該找誰與我一道去。邀請誰都可以,但若對方不喜歡看,而只因為陪我才進場,等同世間最悲慘的事情。因為:對方可能會在節目開始不久後,就睡起覺來。那時我總會感到內疚非常,要睡回家睡不很好嗎?但為了我,卻要坐著睡,好灰!

我決定找西先生陪我一起去看印度歌舞表演。為什麼呢?因為這位先生是癲的,而且也該喜歡這種官能性的視覺刺激吧?
我:喂,我有野問你,家下我會哼一段歌俾你聽,若你知係咩,咁我地繼續傾落去。若果你唔知,咁今日就收線啦。(在港鐵裡,我跟他如此說)
西先生:好呀,唻啦!
我:………﹌*★︴﹏○*£﹏*○﹌★ミミ︺……… (其實我只是發出一些怪音,來模仿幾年前有個印度洗頭水廣告裡的廣告歌。你們有印像嗎?但別忘了,我是在港。鐵。裡。)(ok,我發現有很多非善意的眼神,向我掃過來,有點驚)
西先生:(狂笑)我知呀,係印度洗頭水隻歌唻!………﹌*★︴﹏○*£﹏*○﹌★ミミ︺………(竟然自己開始唱起來!!!)(咩事!!!!!)
我:呀,你又幾勁喎!咁好啦,我繼續講啦,咁2月頭有個印度歌舞團來港獻技呀,不如一齊去睇啦,應該幾好睇!同埋我估洗頭水隻歌佢地都應該會唱囉(!)。
西先生:好喎!但駛唔駛著禮服唻架?話晒係opening night。
我:你著到成個印度人唻啦,要入鄉隨俗。
西先生:即係要著埋亞拉丁神燈先會著既鞋唻?
我:咁唔駛,你上身著到成個印度人咁,下身著nike得啦。不過記得用「祝君早安」白毛巾包實個頭,同埋帶埋你張被唻,扮飛毯呀!
西先生:………咁好啦………

事情就這麼定了。那天晚上,我拍下他當天的造型,放在這裡。