Wednesday, January 20, 2010

唐僧與滅火筒。

珍貴的午飯時間裡,西先生的電話又到。我一拿起聽筒,他就連珠炮發起來……
西先生:搞錯呀你,咁耐都唔搵我,我好唔開心呀,你唔打電話俾我!我擔心你架嘛………
我(喝止他):喂你打唻咩事先?!就係因為我無打俾你?(事實上,我們確實有三兩天沒談電話,我好x忙啊!有時他中午打來,我也無暇接聽)
西先生:係呀,我唔開心咁耐無聽你把聲呀,又唔知你係咪俾老闆折磨死左。
我:咪講咁多,你肯定無去「3」幫我做野啦,家下我個電話仲成日窒窒吓咁!(前陣子他常說,要帶支滅火筒去「3」,來幫我報仇的)
西先生:我有喎明明!
我:我打左電話去問,佢地只係話最近有個靚仔上過去。
西先生:咪我囉!
我:個男人係拎住支唐僧棍架喎。
西先生:咪即係我囉!!
我:個男人仲係著住唐僧袍架喎。
西先生:仲扯埋旗添丫嘛,咪我咯都話。我係將支滅火筒放左在件袍內,形成一個扯旗既假象,一上到去,掀開件袍,咪拎支滅火筒出唻淝佢地囉。
我:………(笑到死咗)(唐僧扯旗喎,我記得西先生的名句是:『見到蜘蛛精,連唐僧都會扯旗』)………