Sunday, January 24, 2010

生活。晚餐。

自己吃晚飯,古先生在電話裡問我,會吃什麼呢?我叫他猜。

我:如果你估到的話,我會俾個【乜都得】你(我最興俾人的,即是要我做什麼都可以!)。我俾三個機會你估啦。三個字既!
古先生:麥噹勞?
我:點會呀!?剩番兩次機會。我俾少少hints你啦。好!型!既!
古先生(以為自己聽錯):吓?!
我:無錯,吃個樣野係好型既,潮流野唻既!
古先生:雞蛋仔?!(!!)
我:咩事呢,吃雞蛋仔好有型嗎?
古先生:唔可以拎常理去理解你囉。你覺得型既,未必係正常人覺得囉。
我:ok,再俾多些hints你。吃完好滿足既,好似做完愛咁既!(古先生反應:吓?!)……吃個時個表情可以好豐富架!而且好多名人都鍾意吃架!(古先生反應:吓?!咩名人呀?!)嗯,孫中山呀,李小龍個d囉,佢地好鍾意吃架。(古先生一聽到我說孫中山也喜歡吃,打了個突!)同埋最勁既tips係,以數量唻計,正常人只會吃兩份,但我買左五份!因為係孤獨晚餐,我要吃多d。
古先生:………………………………………
我:個d貼士係咪好全面呢?
古先生:明架勒,我會將你俾既貼士全部撇除囉。
我:!!!
古先生:係咪鍋貼呀?唔係,係「煎鍋貼」,三個字先岩。

我:唔岩呀!唉,我開估啦。(心裡嫌他蠢,那麼容易都猜不中)係........................................KFC啊!
古先生:(爆炸中)咁點解話孫中山鍾意吃呢?
我:咁雞丫嘛,孫中山應該鍾意吃雞架,正常人都鍾意吃架喎!
古先生:……………(再次爆炸)……………

完。