Friday, January 29, 2010

幸運星。

先報告Lucky Star的近況。實在有點爆,不得不寫下來。(有留意牠的下眼圈嗎?像畫了眼線哦,好有型!)

今天早上有點忙,但我(死都要)抽空致電房小姐,問問狗狗的近況。對話如下:

我:喂,點呀隻狗,好似好乖咁喎!(她昨晚mms了照片給我看)
房小姐:係呀,佢真係好乖呀!
我:我只係想知,你返到屋企,你亞媽咩反應囉。(我這種好事之徒,最關心的,莫過於她家會否六國大封相……)
房小姐:無呀,我未返去前,在電話已同我亞媽講,會帶隻狗返去,佢一聽到,高八度聲咁話:『咩話?!』我之後咪急急收線囉。
我:跟住呢?
房小姐:返到屋企,我亞媽一見到隻狗,咪話:「哇咁大隻既?!」
我(狂笑):好慘囉你亞媽,你正一死女包囉佢心諗。

當時的情況是,西先生與房小姐一同回到房小姐的家,西先生一進屋,就(扮)忙著砌籠子,與伯母不敢有任何的眼神交流(如果我是伯母,一定想斬他吧!明明是他想養的嘛,為何忽然養育狗狗的責任,會落到女兒的頭上呢?唉)。看呀,狗狗真的好乖哦!(可能大病初癒而已,或者病好後,會頑皮到不得了......)

然後,(聰明的)房小姐趁她媽未發作前,就搶著說:哇,這隻是自來狗哦!(ok,多數的老人家,都存著舊式思想,當聽到「自來狗」這種名詞後,會馬上對那狗隻產生好感,那代表了好兆頭啊!)房媽媽聽後,當下就沒怎反對狗狗的居留問題了。

房小姐果然夠古惑。

+++++

以下的對話,有點黐線………。

我:咁Lucky Star家下精唔精神呀?
房小姐:麻麻呀,佢昨晚成晚係咁咳呀。
我:吓?點咳呀?好似人咁呀?咳咳吠……咳咳吠……咁呀?(不知何解,我會忽然扮起狗狗咳嗽的聲音來!)
房小姐:接近啦,但好過之前執佢個時啦,個時佢咳到氣若游絲咁呀(……嗚咳咳嗚……咳嗚嗚……我又扮起來!)不過昨晚呢,佢明顯係咳得有氣好多囉(……咳咳吠吠吠……咳咳咳……又扮!)(我在辦公室喎!)
我(忽然醒覺):咩事呢我?點解要扮狗狗咳呢忽然?
房小姐:係囉,不過又幾似,不如唻多次吖~。
我:好呀!!(接著大家真的將方才的對白扮了多一次。好!無!聊!)
房小姐:其實呢,佢咳時係咁架,咳咳吠咳!吠吠咳咳!(很雄壯的男人聲,房小姐扮的)
我:……………….(咩事先?!我笑到流眼水)(我有時狂笑不停,就會這樣)……………..

+++++

Lucky Star真的好幸運哦,有那麼好的主人。等我有機會,上房小姐的家,去探訪牠。