Tuesday, January 08, 2008

暴力性感(?!)集於一身的我。

Benedict 說:cute
Benedict 說:just like you
zz:。 說:!!!
zz:。 說:警告你呀, 唔好再話我cute, 我會打人
Benedict 說:but you are
zz:。 說:你可以話我性感(!!!), 但唔可以話我cute
Benedict 說:EXTREMELY CUTE
zz:。 說:!!!!!!!!!!!!!!
zz:。 說:收線呀, 打人呀
Benedict 說:我覺得你........
Benedict 說:優雅
zz:。 說:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zz:。 說:優雅地打人?
Benedict 說:艷麗
zz:。 說:得, 明晒, 收線
Benedict 說:跳脫
Benedict 說:聰明
zz:。 說:.........................................
zz:。 說:哩d唔係我想要既囉
Benedict 說:善良
Benedict 說:美好
zz:。 說:有無d爆d, 又激進既呢
Benedict 說:深沉
Benedict 說:性感
Benedict 說:直接
zz:。 說:好, 性感, 哩個岩勒
zz:。 說:我係既原始又性感既32B美女! YEAH~~~
Benedict 說:i really feel like these