Tuesday, January 08, 2008

早餐/雞場。

不切實際的人,總是奇想多多。

時間:今天早上
地點:豐明苑茶餐廳
人物:無聊之士我,V小姐

+++++

大家的話題,本來正在談論如何服務社會(大家都好想去做陣義工),忽然我的奇想又到:
我:喂,不如我們開雞場呀!
V:(含著半口米粉,差點噴出來)吓?!
我:我意思,係南昌雞喎。
V:我知,難道真係「雞場」嘛?你邊有女坐陣,你點做媽咪呢?
我:你囉!你做我D女囉!唉,講真呀,不如真係開雞場啦。
V:邊度開呀?租人個場,定打工先?
我:元朗囉,唔通中環咩。
V:你識唔識養雞先?
我:邊學邊做囉(!)。
V:有無得做架?不如搵Thomas西打本俾我地啦,佢大把錢(!)。

就這樣,我們真的開始討論起來,討論關於開一個雞場要注意的種種。

我們真的會開雞場嗎?何解我們那麼認真地討論起來呢?