Monday, January 14, 2008

對 話。

我的朋友,那位自稱火車頭Thomas西的先生今天又致電我,一接通電話,他扮起聲音來:「呀!請問黎小華係唔係度呀?」(像陰陽變性人的聲音)

我說夠了沒有呀你,他又問,你快離開公司啦,有沒有人慶祝呀?我說還沒有,但快了。大家都急不及待我走,應該會燒炮仗慶祝的。
西:哦,係咪個D一拉出唻,有D絲帶飛出來個D呀?
我:係囉係囉。
西:你就想呀你,佢地用倔頭掃把打你就有份。
我:!

西先生又說,大多的人,都是魔鬼與天使的混合體:
西:即係呢,表面同你講,喂我好唔捨得你呀,但暗裡又會想,挑,快D走啦!
我:吓?魔鬼魚?魔鬼魚同咩話?
西:你係咪玩野呀?
我:我真係聽唔清楚呀,點解有魔鬼魚先?
西:我意思係,D人表裡唔合一呀頂你。

不知怎的,我們又開始玩起「魔鬼魚-天使頭」的遊戲來。我不停叫他扮成魔鬼或天使來對付身邊的人(即是叫他去說別人的壞話),而他的聲音只是尖與沉的分別,好無聊。

約了明天去唱K(這是另一個不尋常的舉動,我去唱K喎!)。我跟他說,Neway呢,好像如果那個月生日的人,是免費的呀。而西先生馬上想到的,是去問人借身份証(!)。
我:唔駛喎,你同個侍應講,話你四月生日,但唻咗先。
西:係喎,我話我四月唔唻咪得囉。
我:YEAH~~~~。