Tuesday, September 08, 2009

PSP與醫生的關係。

西先生要進私家醫院,做一次詳細的腸臟檢查。時間定為08/09(週一)黃昏進院,週二午後大約一點左右做檢查大腸的儀式(?)。要全身麻醉的。

星期一。
昨天西先生致電我,不停在電話裡說好怕要做全身麻醉。
西:我好驚呀,要全身麻醉呀!
我:妖,怕咩呀?(當時好忙囉我)
西:我驚d麻醉藥唔強,中途我醒左呀!
我:你怕到時見到d唔想見到既野?
西:係呀,如果個醫生到時拎左我部PSP唻玩,又著我對新波鞋,仲戴埋我隻靚錶咪死!
我:%^&%^&*(&*()_咁你唔拎部PSP去醫院咪得囉。
西:同埋,我又怕d醫生同護士,趁我暈左,搞我條do do呀(註:do do=性器)。
我:!!!又係喎,喂你要塞野落肛門,又要全身麻醉,應該會剃晒你do do旁邊d毛架喎。(留意:當時我係好x忙的,而且在公司喎)
西:唔係呀大佬!咁都要剃毛?!關咩事呀?
我:要架!哇到時你do do個度咪好怪?!(然後自己狂笑起來………)

結論:西先生好怕自己在麻醉期間,PSP遭醫生取去自娛(在手術室玩他的那部PSP喎!),又怕自己的do do遭護士狎玩………我跟他說,你會不會想到太多呀先生?!


星期二。
大清早,在醫院的西先生先後致電我及V小姐,不停哀號著肚瀉了整個晚上(因為照腸這項小手術,一定要病人先把腸內的污物排出)。然後,他又重申那些憂慮,即是醫生會取他的PSP去玩,又會搞他的do do等等………。我都無言以對了。

下午時段,這位大哥做完手術一段時間,清醒了後,又分別致電我們報平安。
西:喂)))))))))))))))))))))))(聲音明顯虛弱)
我:你見點呀?最終醫生有無拎你部PSP出唻玩呀?(在這種關頭,我還這様………真是好朋友囉)
西:我未得閒CHECK呀,可能D分數都唔同左架!不過有件事我想同你講呀,我有個習慣,就係訓醒一定要摸下個do do先,哇,投先我醒番後,一摸,發現條do do係半硬狀態,即係大咗呀!你明唔明呀?係膨漲左咁呀!
我:………(ok,我其實笑到想斷氣)………吓?!咁大件事?
西:係呀!真係漲咗咁架!
我:咁家下呢?
西:家下正常番啦。但個d護士個個都用不懷好意既眼神望我囉………
我:咁你無內遭人剃毛呢?(夠勒我!!)
西:…………

well,我知道西先生完全沒有什麼事啦,否則不會只注重自己的遊戲機與do do的大小。

又,西先生的女友告訴我,說西先生醒後,問她的第一句話,竟是:「在醫院吃野,有無得claim架?」………咩事呢?!

願他早日出院。身體健健康康。