Thursday, September 03, 2009

西先生重出江湖。

西先生出院後,又回復過往本色。
我:你見點呢?有無狂飲益力多呢?(註:醫生建議他,要多汲取益生菌,對他的腸胃有益)
西先生:有呀,我今日飲咗幾十排啦。
我:有無用益力多煮飯,同埋沖涼呢?
西先生:有呀,我個人都變到好似益力多咁既樽型。
我:…………

西先生:哩次咁病法,最衰係亞鼠!(註:前陣子鼠小姐去了澳門兩天遊,買了好些「鉅記」的花生糖給他。而西先生居然可以短短幾小時內幹掉所有的花生糖!……然後,佢咪要入院囉……)
我:咁你又唔可以怪佢,你自己衰唧。
西先生:咩呀?!上次照X光時,我個胃度有「鉅記」兩個字啊!哩鑊野點都要佢賠償架勒!
我:……………

與他傾談期間,手電響起,我媽來的。敷衍了幾句,我掛線,西先生在電話的另一邊,有以下的質疑:
西先生:我懷疑果個係伯母唻,你只有對佢,同對我,D語氣先咁衰!
我:咩呀?!
西先生:哩個世界只有兩個人,你先會咁對佢地,一個係你亞媽,一個係我!(說時語氣十分不忿)
我:頂!(狂笑!)
西先生:你成日話當我親人,我家下明晒,因為對親人個D語氣先會咁囉。
我:妖!我真係當你親人架,哩個世界我只會俾兩個人煩,一個係你,一個係我亞媽!!
西先生:…………………

西先生想我在這裡呼籲一下。他說現在要籌募醫藥費,因為沒買保險,現在打算去看私家醫生,以及檢驗一下身體,又說自己沒錢,所以想在這裡,看看有誰願意捐點善款給他。
西先生:拿!成日話你好多FANS,家下就係考驗佢地既時刻,我留埋個戶口在你個BLOG,跟住去CHECK數,睇下有無人捐錢,就知你有無號召力。
我:吓?!你睇醫生要人捐錢,關我咩事呀變態架!?
西:總之你照做啦,咪可以睇下你D FANS係咪堅囉。
我:???

我叫他月尾一起去做義工,又叫他積多點德(其實呢,我們叫他去,只因為他強壯如牛,到時的月餅盒,可全由他拿!)。