Wednesday, September 23, 2009

MC JIN。做義工。

西先生依舊在中午致電我,一開口就說,喂我好慘啊~~!我說,你夠我慘嗎?我現在身患流感,還在吃著超貴的零售裝特敏福哦!(今天有網友傳了段新聞告訴我,特敏福原來零售價是$180一排)


西先生見我慘過他,馬上轉換話題………
西:喂,你唔舒服,星期日去唔去到做義工架?
我:我去唔到,唔係你都唔去丫嘛?!
西:咁又唔係(語氣好低落,這位仁兄去做義工,分明只想在那個過程中,尋我們開心!)……話時話,今次可唔可以唔好好似上次咁,d老人家遍佈晒整個九龍呀?(註:上次去探訪獨居老人,分派的個案分別在不同區域,搞到我們頗趕忙,乘了幾次計程車)
我:咁唔到我話事架嘛,係中心安排架大哥。你係咪想全部老人家group晒在一座大廈,然後列晒隊,在電梯門口歡迎你丫?
西:差唔多勒,最好我地一出電梯,佢地就鞠躬敬禮,然後話"多謝義工大人開恩"……(他自己一邊說,一邊狂笑起來)
我:咁佢地需唔需要表演呢?
西:要架,要RAP,同埋扮MJ,行MOONWALK囉!
我:即係著晒白襪黑皮鞋?又要好似MC JIN係咁RAP維他檸檬茶廣告歌?
西:係呀,仲要戴埋勞工手套,不過事先對手套要浸吓玻璃先。
我:?
西:咁MJ對手套有碎鑽架嘛,佢地邊有呀,咪要浸吓玻璃先囉。
我:夠勒!(笑得好辛苦)
西:(開始自顧自RAP起來)YO~YO~CHECK IT UP YO~今日我地…YO~YO~唻,帶月餅,俾你地 YEAH~~,唔係唔係唔係,冰皮~~YOYO~~(一邊RAP,還一邊弄出捽碟的聲音,即是被斬成幾截的聲音那種)
我:(拿著電話,由本來的狂笑,變成狂咳……)夠勒大哥!我地去做義工,唔係玩架!你信唔信我寫晒出唻,等個D防止虐待老人團體圍剿你呀?
西:吓?!咁又唔好。
我:其實好多人想打你好耐啦。
西:咁你唔好寫我咁講過呀!陣間星期日我可能俾人斬。
我:即話寫“西先生叫我唔好寫是西先生如此說的”咁呀?
西:係囉。


週日一起做義工去。好期待。