Tuesday, September 08, 2009

果仁。胸圍。

張先生追求的是食物的質素,這位大哥,連吃的果仁都要有機。我常說,不用那麼挑剔吧,非洲還有好多人處於水深火熱中啊!有一次,我們行經灣仔街市,那裡有好些雜貨檔,我指著其中一檔賣乾果的,「吃這些都一樣啦,而且便宜得多!」怎料這位張先生白我一眼,指向乾果檔旁的胸圍攤檔,說:「咁你唔買$20一個既胸圍?!都係一樣唧」。………頂吖你好野!………但我依然死撐下去:
我:唓,個d胸圍會著到生乳癌架(什麼理論?)!而且無得試,買咗返去唔岩著,仲唔環保啦!
張先生:小姐,你買晒show出唻個d款式既胸圍返去試,都唔駛幾百蚊啦!你一個胸圍幾錢呀?!
我(心虛):咩呀咩呀?!我個d胸圍都係幾十蚊一個咋喎。
張先生:呵呵!(一場冷笑)

(於是,開始唇槍舌劍起來)

+++++

今天張先生又飛台灣公幹。我不好意思開口,其實心裡很想說,你能把獨角仙帶回台灣嗎?(無錯!牠還未死!正與我鬥長命中)