Wednesday, February 14, 2007

情人節。

與好友談論情人節。

友:咁XX對你有冇咩表示?
我:點會有呀,如果有,都世界末日啦!
友:吓?!咁咪好快?
我:@#$%^&*($%^&*$%^&

+++++

友:九十九枝玫瑰花要二千八喎,真係癲X咗。
我:咩呀?成七千八呀!咩雙色玫瑰花喎,我睇報紙寫。
友:嘩!咁二千八咪好抵!
我:七千八喎大佬,買到個Chloe袋啦。
友:係囉,我寧願要錢好過。

(我們,都是現實的一群。)

+++++

某位先生不停說,今天晚上要與我一起過。
我錯愕,「乜你都咁世俗既咩?你唔係一向都唔重視情人節架?」
那位:你唔好理我,總之我知你今晚唔得閒,所以先想約你。
我:妖!

+++++

這個晚上,我去吃齋菜啊!是否有點反高潮呢?