Thursday, February 22, 2007

無良行為之「以退為進」。

我:我都係唔要個Miu Miu袋咯,咁貴,我唔想你駛咁多錢呀。
果先生:吓?咁好心?!
我:係呀,真係唔駛咯。不過我想要副眼鏡框囉。放心啦,好平咋。我決定去「A-look」配一副呀,呢,旺角嗰間呀,都係百幾蚊唧。
果先生(有點不忍):咁唔好,個D咁肉酸,唔靚架。
我:唉,無法啦,個D平吖嘛,你咪由我核突囉!如果我核突,但可以幫你慳到錢,我願意架!(說時誓神劈願)
果先生:咁唔好,你想要咩框呀?我送俾你勒。
我:其實呢,我睇中左架勒,我想要副chanel呀,好低調架!
果先生:#$%^&#$%^&#@$%^&#$%……