Thursday, September 04, 2008

途人報料熱線:灣仔動向。

在灣仔有多年上班經驗的(網上朋友)林先生,傳我電郵,告訴我以下食肆「確係掂」。與大家分享。

「蘭杜街」-- 「蝦麵店」食喇沙
「光明街」-- 「六角食」魚生 (近PP3)
「晏頓街」-- 「膳食小廚」食雞扒飯
「春園街」-- 「新景園」食咖喱
「三角街」-- 「泰妃雞」叫個海南雞

+++++

網上朋友黃小姐,有以下提供:

「再講呢,仲有間金鳳ga,專門的扒店,0係鵝頸橋附近星展後面條街(我唔記街名ga,認路又差,盡人事ga啦)左右啦, 食扒的大眾化之選,又便,好多時都靚ga,如果有次食到唔得ge都無所謂ga,一百幾十,下次再食囉,水準最多係應該係去兩次總有一次ok ga, 連"蔡瀾嘆名菜"都有介紹ga.」

+++++

網上朋友pris,有以下提供:

「灣仔有多處報攤賣雜誌平一蚊! 包括近地鐵站(洛克道)出口一個, 及喜帖街隔離街既報攤 (對住修頓室內球場)。滿記係合和開左, 開到夜晚十一點」

+++++

喂,我發覺好多人住灣仔喎!另外還有好些朋友,告訴我一些灣仔秘聞。搬進這區,我也感到非常的榮幸。好像,忽然與大家成了街坊。